Sazebník úhrad za poskytování informací
dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Městská část Praha – Dolní Měcholupy (dále jen „MČDM“) tímto v souladu s ustanovením § 5 odst. 1 písm. e) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „INFZ“) a ve smyslu nařízení vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím, stanovuje s účinností od 1. září 2025 tento Sazebník úhrad nákladů za poskytování informací:
Náklady na vytištění, pořízení kopie nebo záznamu informace
Materiálové náklady:
- pořizování kopií na kopírovacím stroji:
- jednostranný výtisk nebo kopie ČB A4 / A3 2 Kč / 3 Kč
- oboustranný výtisk nebo kopie ČB A4 / A3 3 Kč / 5 Kč
- jednostranný výtisk nebo kopie barevná A4 / A3 10 Kč / 20 Kč
- oboustranný výtisk nebo kopie barevná A4 / A3 20 Kč / 40 Kč
- výtisk z tiskárny počítače jedna stránka ČB / barevně 4 Kč / 10 Kč
- elektronická kopie (scan) A4 / A3 5 Kč / 10 Kč
- technické nosiče dat
- CD, DVD 24 Kč
- Flash disk 200 Kč
Náklady na vyhledání a zpracování informací:
- prvních 15 min zdarma
- za každých dalších 15 min 100 Kč
Poštovné za odeslání informace:
- dle aktuálního ceníku České pošty
- požadované doklady se zasílají obálkou s doručenkou
Celková výše úhrady nákladů, která vznikne součtem dílčích částek za pořízení výtisků nebo kopií, za opatření TND, za odeslání informací žadateli a za mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací, se zaokrouhlí na celé Kč směrem dolů.
Pokud celkové náklady na poskytnutí informace nepřesáhnou částku 100,- Kč, pak se úhrada nákladů nevyžaduje.
Forma úhrady:
Hotově – v pokladně úřadu MČDM v úředních hodinách
Převodem na bankovní účet vedený u UCB, č.ú. 2111281318/2700
Tento sazebník úhrad je schválený Radou městské části Praha-Dolní Měcholupy usnesením č. 90/5/25 dne 4.8.2025 a je platný ode dne 1.9.2025